marți, 20 martie 2012

Raceala

Da, am racit. Și mie mi se pare ciudat și greu de crezut, dar se pare că încă se mai întâmplă și miracole.. Dar stați liniștiți, orice minune ține 3 zile.. Mai a rămas o zi jumate....

Toată lumea știe că yo sunt imun la răceala. La răceală, gripă aviară, porcină și toate felurile. Dar se pare că anul acesta a apărut o versiune îmbunătățită... O variantă a tulpinii de virus care a trecut de scutul meu imunitar și m-a lovit în plin. Poate din cauză că organismul meu a fost obosit, sau poate din cauză ca la serviciu e o mare epidemie pe o mică suprafață (să zicem 4 persoane / 2m²), sau poate din cauză că s-au combinat aceste 2 motive.. cert e că am devenit bolnav.
Frustrant e că la răceala asta nu mă pot hotărî care e partea cea mai rea. Să fie strănuturile dese? Să fie nasul care-mi curge continuu ca un pârâu de munte? Să fie frisoanele care mă fac să mă simt într-un cub de gheață carbonică? Sau poate durerile de cap și de mușchi ca și cum aș fi fost călcat de o turmă de protestatari furioși plecând din Piața Universității? Cert e că stau în pat. Stau și tremur.



Până acum nu m-a atins și febra, ori nu e inclusă în acest pachet ori își face apariția mai târziu. E destul de ciudat să ai 21*C în cameră, să fii imbracat, invelit și să tremuri ca varga. Mă rog, nu e ciudat dacă trăiești întrun film de groază, dar în lumea reală, unde lumea e neînfricată, unde avem Bere Cavou ( rece ca mortul); și alte glume macabre și unde iarna s-a terminat (cu toate că în loc de 3 luni a ținut vreo 2-3 săptămâni) este.


Cred că aveam același sentiment de frig dacă trăiam întrun igloo. Sau chiar întrun igloo din gheață carbonică. Frigul pe care-l simt yo acum fiind unul mai intens decât cel provocat de iarna naturală.

2 comentarii:

  1. pe asta n-o stiam,cu berea cavou.si iarna mi s-a parut ca a durat 3 ani.nu esti chiar asa grav daca mai poti face poeme despre o banala raceala.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa adaug o poza, ca sa vezi ca exista. Iar raceala nu este banala, daca s-a luat si la mine. Iar poemele se numesc: haz de necaz :P

      Ștergere