duminică, 22 aprilie 2012

Blog cinefil

Da,  și eu am mai postat despre diverse filme, dar nimeni nu m-a luat în seama. Dar am aflat că există un blog cu adevărat cinefil. Care face și concursuri, la care lumea (adică eu) poate să câștige.

Este vorba despre blogul: http://laurameleaca.blogspot.com . Înainte de toate, o să-mi cer scuze că acest articol nu a apărut ieri, cum promisesem, dar din varii motive n-am prea stat pe lângă calculator și astfel n-am avut când să scriu. Nici azi n-am prea avut timp, dar am zis că trebuie să fac cumva să scriu, având în vedere că acel blog m-a premiat cu o șapcă Battleship .


O să pun acest blog și în blogroll pentru ca cititorii mei să poată urmări articolele apărute pe acest blog cinefil. Și chiar este cinefil, are colaborare cu RoImage și tot tacâmul. Așa că, mulțumesc pentru premiu, la mai multe concursuri și cât mai multe premii.

Mulțumesc Laura.

3 comentarii:

  1. Asta-i ca-n aia cu "cei 4 apostoli erau 3, Luca si Matei". De fapt e un link exchage doar ca tu vrei alt link decat cel pe care ma pui tu. ok. O sa te pun. Lasi The blog la titlu. Confirma schimbul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu ma lasa sa pun Campionat Spania la nume. Am lasat descrierea implicita.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu ai de ce sa imi multumesti! Sa mai participi si la alte concursuri! :))

    RăspundețiȘtergere