joi, 14 iunie 2012

Leapsa post-electorala locala

În primul rând, vreau să-mi cer scuze față de Daniel pentru întârzierea cu care am dat curs lepșei lui.  Da, leapșa am preluato tocmai din Oltenia, de la Daniel.

Și sună cam așa.

1. Ati votat? Daca vreti sa spuneti si cu cine, cu atat mai bine.

Da, normal că am votat, trebuia să văd dacă buletinul nou e recunoscut de instituțiile statului. Cu cine? Cu nea' Oprescu, că-mi e simpatic și  că tot e el singurul medic cu adevărat primar. La locale pot să spun că și fără votul meu tot hOnțanu a ieșit.. asta e.

2. Ce v-ati dori sa realizeze primarul ales in localitatea voastra?

Păi un scut anti caniculă și unul antițânțari. Și le-ar face, dar vine sfârșitul lumii și nu mai are timp.

3. Suneti mai increzatori sau mai pesimisti dupa rezultatul alegerilor locale?

Încrezători sau pesimiști? Sunt la fel.. Nu mă afectează rezultatul, e vorba aia, vin ai noștri, pleacă ai noștri, noi rămânem tot ca proștii.

Dau leapșa mai departe Dienuței și lui Emil.  Dacă tot vine leapșa din Oltenia, s-o trimitem înapoi :).
Bineînțeles, poate fi luată de oricine.


La Emil mă gândeam să nu mai pun linkul că tot e el cunoscut, dar îl pun să vadă cititorii mei că și eu, care sunt mai mic în clasamente, îi pot da de muncă marelui (și la propriu și la figurat) Emil.

Un comentariu:

  1. Foarte frumos! Nu stiu daca lu' Emil ii dai de munca, dar Diana a raspuns deja :) Inaintea ta :))
    Spor!

    RăspundețiȘtergere