marți, 5 februarie 2013

PR 3


Ieri am avut marea surpriză să aflu că s-a actualizat PR-ul (Page Rank-ul). Am înțeles că Goagăl ar face asta cam la 3 luni. Mă rog, mai des au șanse blogurile mici să primească un PR 1.


Până ieri aveam PR 2. Acum am avansat la nivelul 3. Nu știu de ce, dar simt că diferența e destul de mare. Și e important în primul rând că și imagine. Una e când te lauzi cu un blog mic și alta când zici că ai un blog de PR 3.  Bine, că există alții mai mari și mai lăudăroși, asta e altă mâncare de pișcoturi pește.


Îmi spunea cineva (nu-i dau numele ca să se oftice) că din punct de vedere sociologic nu e important cu cât crești, ci e important trendul. Și deocamdată am un trend crescător. Și intenționez să rămână așa. Chiar dacă am hotărât să cedez presiunile unora de a mă muta pe domeniu propriu, vreau să păstrez blogul acesta pe un trend ascendent. Cel mai probabil în luna aprilie veți asista la o nouă apariție blogosferică marca Andrew Smith J.

Între timp, pentru a mai înveseli atmosfera pe aici mă gândesc să introduc o rubrică nouă pe blog, ceva de divertisment, plus o zi dedicată guest post-urilor.  Aceste idei sunt deocamdată la stadiul de proiect, urmând ca după ce le analizez mai atent și mă hotărăsc dacă merită investiția de timp, să le pun în practică.
Mă gândesc, de asemenea, să schimb puțin look-ul blogului. Cu toate că sunt mai reticent la schimbare și chiar îmi place actuala temă, zic că ar trebui să marchez trecerea la PR 3. Pot să-mi fac câte schimbări vreau, ce PR-u` meu J.

Și nu în ultimul rând, vreau să-ți mulțumesc ție, cititorul, pentru că ai accesat blogul meu și îmi creezi traficul de care orice blogger are nevoie ca oamenii de aer.

Da chiar, tu ce părere ai despre ideile de schimbare de mai sus?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu