sâmbătă, 16 martie 2013

Iarna, cu gandul la vara


Bate vântu’ dintr-o parte, iarna-i ici, vara-i departe. Asta o zicea Eminescu pe vremuri. Sau mă rog, scria, nu se știe dacă a și zis.

Ideea e că vorbele lui sunt valabile și în ziua de azi. Mă uit că deja e jumătatea lunii martie și iarna nu se dă bătută. Încă avem temperaturi extrem de scăzute și vara pare departe.

Însă, știi cum, speranța moare ultima. Putem doar să sperăm că vremea se va încălzi și vom putea merge la mare începând cu 1 mai. Mă rog, de mers putem merge indiferent de vreme, dar parcă-i mai frumos dacă-i cald și poți admira noile colecții de costume de baie.

M-am gândit să-mi fac o idee, să știu la ce să mă aștept și am intrat pe un site,  WomenWorld. Ce pot să zic, se anuță o vară frumoasă. Cel puțin din punct de vedere estetic, nu știu vremea cum va fi. Partea rea este că esteticul este strict legat de vreme. Nu e soare, nu vezi lume la plaja etalând noile costume de baie. Ca să nu vorbim de topless. Nu de alta, dar poate nu e încă 12 noaptea când citești articolul.

Cred că, după vremea frumoasă, costumele de baie sunt punctul forte al verii. Primăvara are flori, verdeață, iarna are zăpadă și sporturi de iarnă, toamna are recolte și culori. Vara are costume de baie, mare și soare. Și bere rece. 

Poate anul ăsta nu va mai fi caniculă cum a fost anul trecut. Niciodată nu mi-a plăcut și nu cred că-mi va plăcea vreodată să fie prea cald. Nu pot să mă odihnesc la căldură. Nu pot să mă concentrez la căldură. Nici laptopului meu nu-i place căldura.

Așa că, până vine vara trebuie să ne bucurăm cât se poate de temperaturile mai scăzute și să ne punem în cui pofta de văzut costume de baie și pulpițe la soare, pe plajă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu