miercuri, 10 aprilie 2013

Blogul meu ofera suport


Mi s-a adus la cunoștință că am scris mai multe articole despre telefoane, însă doar la modul general, specificații tehnice, câteva poze și cam atât.

Mulți dintre cititori vor review-uri mai detaliate, vor să afle cum se comportă dispozitivul în condiții reale de viață, nu pe hârtie. Așa că, am hotărât ca în viitor să încep să pun și teste și informații despre cum se comportă dispozitivul în exploatare.


Că e ușor să dai o căruță de bani (mă rog, gestul de a da e ușor, e mai greu până strângi căruța cu bani) pe un smartphone, fie el Samsung Galaxy S5 sau iPhone 6 orientându-te doar după specificațiile producătorului. Că doar nu e prost un angajat de la Apple să spună că merele nu-s bune. Sau să zică cineva din departamentul de marketing de la Samsung că Galaxy S5 nu are un raport calitate preț rezonabil. Poate au fost oameni care puteau spune asta însă au fost concediați și oricum  erau constrânși de un contract de confidențialitate. Așa că nu afli nimic.

Până o să-ncep să testez live diverse dispozitive electronice (am ceva în plan, câțiva bloggeri cunosc detalii) o să mă limitez la informațiile disponibile pe internet.

Dacă tu, ca și cititor al meu ai o întrebare concretă legată de ceva de pe acest blog, poți lăsa un comentariu și te voi ajuta. Sau dacă ai probleme, te pot trimite către un centru de reparatii telefoane si gsm. Cunosc persoane de încredere care se ocupă cu telefoane și  care știu unde ar trebui să-ți duci telefonul la reparat.
Că așa, e plin Bucureștiul de meșteri GSM, găsești la tot colțul. Dar te duci cu telefonul că nu funcționează, îl iei de acolo tot nefuncțional dar și cu piese lipsă. Și-ți bagă o scuză d-aia cum am primit eu mai demult : “N-avem ce-i face, e ars procesorul”. Asta era pe vremuri, când eram și eu mic și nu știam că nu tot ce zboară se mănâncă.

Așa că, pentru orice întrebare folosiți secțiunea de comentarii. Că doar n-au pus-o degeaba oamenii aștia de la Blogger. Zic și eu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu