joi, 11 aprilie 2013

Daca e joi e Open Connect


Azi e joi. Ce se-ntâmplă joia?

În primul rând că lumea intră să verifice cum a mai evoluat în ZeList. Bloggeri, cel puțin. Sau, mă rog, cei care au blogul pus acolo. Așa, să-și facă o idee despre efortul lor din săptămâna precedentă.

În al doilea rând, e Open Connect.  Un eveniment de networking, pitching și mentoring extraordinar. E extraordinar pentru că după participarea la acest eveniment (care se desfășoară simultan în 3 locații din București, Cluj și Iași) te umpli de energie pozitivă. Eu am testat chestia asta în București.


La mall Vitan, am mers într-o joi dimineață la Starbucks și am fost plăcut impresionat. Am plecat de acolo cu o energie pozitivă cum n-am mai avut din ziua în care mi-am dorit să mă nasc. E plin de oameni frumoși, cu idei care mai de care mai interesante, cu ceva de spus. Inițial am crezut că vor fi doar bloggeri, însă procentul acestora era unul foarte scăzut. Majoritatea celor prezenți sunt antreprenori. Așa că dacă ai un plan de afacere start-up sau măcar o idee, trebuie musai să vii la OpenConnect.

Ca să-ți faci o idee despre ce afaceri se-nvârt pe acolo, în caz că ești mai agorafobic sau ceva, și ți-e frică să nu te mănânce oamenii pe acolo, poți viziona online, live evenimentul, prin internet. Eu așa am procedat în ultima perioadă, din lipsă de timp. Energia e aceeași însă pierzi contactul cu lumea de pe acolo, care nu e de neglijat.Și nu-mi zice că n-ai internet că altfel n-aveai cum să citești acest articol. (Ha, te-am prins!)

Bine, dacă ai o conexiune dial-up sau mai știu eu ce provider cu tehnologie din anii 90 și n-ai lățime de bandă, ai o mică mare problemă. Dar nu-i nimic, se rezolvă.

Până joia viitoare ai timp să semnezi un contract cu un alt ISP (internet Service Provider), să te muți în altă parte sau chiar să-ți pui tu pe picioare o afacere ca ISP.  Posibilități sunt multe, trebuie doar să alegi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu