De multe ori te uiți la o reclamă până la
sfârșit doar pentru a vedea la ce ne îmbie respectivul clip. Alte ori, reclama
e scurtă și la obiect.
Mergând pe stradă, inevitabil vezi pe stâlpi
și prin alte locuri diverse reclame de la tot felul de oameni care au și ei
câte o afacere și vor să te ajute cum pot ei, doar pentru a face un ban în
plus, pe vremurile astea de criză. E un fel de reclamă mai primitivă, dar tot e
bună.
Apoi mai sunt spoturile publicitare de la
radio. Le știți, alea enervante care se difuzează exact înainte să înceapă
melodia voastră preferată. Și câteodată ai impresia că e un semn. Și cumperi
acel produs. Sau cumperi doar cu gândul că dacă le cresc vânzările nu mai dau
reclama respectivă și poți și tu să asculți muzică liniștit la radio. Dar
degeaba. Publicitatea a avut succes, facem mai multă.
Un alt mod de publicitate, de multe ori
periculos și de și mai multe ori enervant, îl reprezintă billboard-urile
amplasate pe marginea străzii. Sunt unele care sunt dinamice, luminoase, și-ți
atrag privirea de la trafic, unde ar trebui să fie, având în vedere postura ta
de conducător auto. Scopul lor e îndeplinit, chiar dacă se pericilitează puțin
siguranța rutieră.
Însă, fără nicio îndoială, cel mai eficient
canal de publicitate este internetul. Pe lângă numărul mare de utilizatori care
calcă zilnic pragul 2.0 , internetul mai are un avantaj. Este foarte prietenos
și ușor de folosit. Vinzi ceva? Intri pe un site, pui un anunț de genul: SCHELE SECOND HAND BUCURESTI. Și toți oamenii care vor schele apelează la tine. Știu că le găsesc în
București și știu că sunt second-hand. Dacă vor mai multe detalii te pot
contacta, tot prin internet, eventual intrând pe site-ul tău. Și astfel ești și
la curent cu numărul de persoane interesate de oferta ta. E practic un feedback
pentru care nu plătești.
Voi ce
metodă de publicitate preferați?
Eu prefer reclama calda, publicitatea din gura-n gura. Spor!
RăspundețiȘtergereE cea mai buna varianta, insa necesita calitate.
ȘtergereO politica de marketing foarte buna duce intotdeauna la rezultate financiare pe masura.
RăspundețiȘtergereTrei metode care transforma strategia de marketing intr-un mesaj publicitar memorabil : Evocarea unei emotii, Obtinerea unei recomandari personale, Oferirea unei posibilitati de a economisi.