luni, 22 aprilie 2013

Publicitate


Publicitatea e incredibilă. Mie așa mi se pare, sparge monotonia.

De multe ori te uiți la o reclamă până la sfârșit doar pentru a vedea la ce ne îmbie respectivul clip. Alte ori, reclama e scurtă și la obiect.

Mergând pe stradă, inevitabil vezi pe stâlpi și prin alte locuri diverse reclame de la tot felul de oameni care au și ei câte o afacere și vor să te ajute cum pot ei, doar pentru a face un ban în plus, pe vremurile astea de criză. E un fel de reclamă mai primitivă, dar tot e bună.

Apoi mai sunt spoturile publicitare de la radio. Le știți, alea enervante care se difuzează exact înainte să înceapă melodia voastră preferată. Și câteodată ai impresia că e un semn. Și cumperi acel produs. Sau cumperi doar cu gândul că dacă le cresc vânzările nu mai dau reclama respectivă și poți și tu să asculți muzică liniștit la radio. Dar degeaba. Publicitatea a avut succes, facem mai multă.
Un alt mod de publicitate, de multe ori periculos și de și mai multe ori enervant, îl reprezintă billboard-urile amplasate pe marginea străzii. Sunt unele care sunt dinamice, luminoase, și-ți atrag privirea de la trafic, unde ar trebui să fie, având în vedere postura ta de conducător auto. Scopul lor e îndeplinit, chiar dacă se pericilitează puțin siguranța rutieră.

Însă, fără nicio îndoială, cel mai eficient canal de publicitate este internetul. Pe lângă numărul mare de utilizatori care calcă zilnic pragul 2.0 , internetul mai are un avantaj. Este foarte prietenos și ușor de folosit. Vinzi ceva? Intri pe un site, pui un anunț de genul: SCHELE SECOND HAND BUCURESTI. Și toți oamenii care vor schele apelează la tine. Știu că le găsesc în București și știu că sunt second-hand. Dacă vor mai multe detalii te pot contacta, tot prin internet, eventual intrând pe site-ul tău. Și astfel ești și la curent cu numărul de persoane interesate de oferta ta. E practic un feedback pentru care nu plătești.

 Voi ce metodă de publicitate preferați?

3 comentarii:

  1. Eu prefer reclama calda, publicitatea din gura-n gura. Spor!

    RăspundețiȘtergere
  2. O politica de marketing foarte buna duce intotdeauna la rezultate financiare pe masura.
    Trei metode care transforma strategia de marketing intr-un mesaj publicitar memorabil : Evocarea unei emotii, Obtinerea unei recomandari personale, Oferirea unei posibilitati de a economisi.

    RăspundețiȘtergere