duminică, 6 octombrie 2013

Articol cutremurator

În urmă cu vreo două săptămâni, întrun sat din județul Galați a avut loc un cutremur.  De atunci, televiziunile zic că ar fi fost vreo 200 de cutremure. Două sute de mișcări telurice în paisprezece zile.  Ca apoi, azinoapte să avem un cutremur puțin mai mare în zona Vrancea.

Și parcă de la ăsta din Vrancea, toată lumea a devenit pasionată de seisme. Aveam Facebook-ul plin de statusuri care mai de care mai speriate, linkuri către site-uri ale unor instituții internaționale de seismologie care până azi nici nu știam că există , dar și bancuri  legate de tremuratul pământului. (ex: Iar a căzut Oana Roman din pat).


Eu nici nu am simțit cutremurul de aseară. Eram atât de obosit încât nici pentru apocalipsă nu m-aș fi trezit. Plus că nu e ca și cum ar fii primul sau ultimul cutremur din viața mea. Au fost și vor mai fi. Chiar cred că vor fi mai dese în următoarea perioadă.

Mă amuză, în schimb, toate reportajele de la știri, în legătură cu micuțele cutremure din Galați. A fost cutremur de 2 grade și ei arată o casă amărâtă cu un nene și mai amărât care zice că de la cutremur e casa în halul ăla de dărăpănată. E stupid să zici: Wow, a fost un cutremur mare, mi s-a dărâmat castelul de cărți de joc. Cam așa e și cu căsuțele astea vechi, de chirpici. Dacă de la cutremurul de 2 grade se crapă pereții, ar trebui să aibe buline roșii precum ciocolata Dots.

Mă rog, dacă vreți să vedeți cam pe unde mai sunt cutremure, puteți intra pe cele două site-uri de mai jos. (linkuri culese de pe Facebook)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu