joi, 10 aprilie 2014

G2, iepurasi si Paste

Ziceam eu într-un articol anterior de găini și de noua cameră de filmat montată pe telefon, care-și face reclamă folosind animalul preferat de KFC.

Acum, că a apărut și pe piața din România și că se apropie și Paștele, puteți să vă gândiți bine dacă-l vreți sau nu. Vorbim de un telefon de ultimă generație, cu tehnologii noi de stabilizare a imaginii, de la un producătorul care a fost ales de Google să facă Nexus 5, LG.


Dacă te uiți la LG G2 preț la evomag, pun pariu cu tine că nu-ți mai dorești să-ți iei Galaxy  S5 sau cine știe ce altă bazaconie high tech. Atât configurația cât și design-ul fac din G2 un telefon foarte dorit, cu o atracțe aparte. Butonul sale, atât de volum cât și de blocat, amplasate în mod inovativ pe spatele telefonului, îi conferă acestuia un aer de exculsivitate, cum alte telefoane nu au. Plus că display-ul IPS, de la inventatorii  IPS, oferă imagini mult mai clare, de o rezoluție  foarte bună și cu o luminozitate crescută.

Ultima versiune de Android vă pune la dispoziție toate facilitățile unui smartphone și astfel nu va mai fi nevoie și de un gps goclever evomag, având deja Google Maps integrate. Vă spun din proprie experiență că nu aveți cum să vă rătăciți și nu aveți problema că expiră harta, ele fiind în permanență actualizate prin internet. Eu m-am bazat pe acest sistem de navigație, e drept, o variantă mai veche, când am fost la Brașov. Știam orașul mai bine ca localnicii. Mă rog, telefonul meu, nu eu.


Principala problemă pe care o întâmpini când renunți la restul dispozitivelor și te hotărăști să folosești telefonul pentru a face toate cele necesare, este golirea rapidă a bateriei. În loc să ai un mp3 player, un gps și un telefon, le aveți pe toate într-unul singur, trăgând dintr-o singură baterie. E drept, mai mare, dar tot insuficientă pentru un consum intens și prelungit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu