vineri, 9 mai 2014

Interviu cu omul din spatele inchiriazausor.ro


Vă spuneam pe celălalt blog de proiectul acela interesant care va revoluționa piața de imobilare din România. Am decis că ar fi mai interesant  să-i iau un scurt interviu celui care a venit cu această idee inovativă. Cam așa a decurs:

-          Bună ziua, vă rog să vă prezentați, pe scurt.
-          Bună ziua, numele meu este Cristian Mihăilescu și reprezint site-ul închiriazăușor.ro .
-          Explicați-ne, vă rog, cu ce se ocupă compania, mai exact.
-          Compania noastră deține un site online ce își desfășoară activitatea pe piața imobiliară. Mai precis este un site ce pune în legătură viitorii chiriași cu proprietarii, excluzând nevoia de a apela la o agenție imobiliară.

-          De cât timp sunteți prezent pe piață?

-          Firma S.C. ÎNCHIRIAZĂ UȘOR S.R.L. a fost înființată în septembrie 2012, iar după un an și jumătate de muncă pentru a dezvolta site-ul, acesta a fost lansat la începutul lunii martie a anului prezent.

-          Adică acum, de curând. Cum v-a venit ideea pentru acest proiect?
-          Este o poveste lungă, dar voi încerca să fiu cât mai scurt posibil. După ce am ajuns la facultate în București, la un moment dat a trebuit să închiriez o garsonieră, așa că am apelat la un agent care m-a dus la o garsonieră pe care am și închiriat-o. Am vrut să mă angajez pe parcursul facultății așa că am decis să devin și eu un agent imobiliar. Pe tot parcursul acestei experiențe am primit zilnic telefoane de la clienți care nu doreau să colaboreze cu agențiile imobiliare. Deși în mod normal aceste persoane ar trebui să aibă acces la ofertele proprietarilor, piața este acaparată de sutele de anunțuri de aparțin agențiilor. De aici a luat naștere închiriazăușor.ro, care a fost conceput să rezolve această problemă.

-          Ați văzut problema și ați creat soluția. Credeți că veți putea face față concurenței din partea marilor companii de imobiliare care au softuri scumpe și forță de muncă multă și bine motivată prin comisioane mari? Cum?
-          Concurența noastră este reprezentată de agențiile imobiliare și de restul site-urilor de imobiliare. Noi încercăm să ne diferențiem de acestea prin serviciul pe care l-am creat, mai precis prin a le oferi chiriașilor șansa de a avea acces la informații corecte, fiecare anunț în parte fiind completat cu proprietarul la telefon. Marea majoritate a proprietarilor cu care discutăm la telefon sunt foarte încântați de această inițiativă.

-          Cred și eu, este una foarte bună. Cum încercați să combateți această concurență?
-          Noi combatem concurența cu agențiile prin interzicerea postării anunțurilor acestora. Pentru a concura cu site-urile de imobiliare prezente pe piața a trebuit să ne diferențiem. Diferența dintre inchiriazausor.ro și alte site-uri imobiliare este că site-ul nostru garantează că anunțurile aparțin doar persoanelor particulare. De asemenea, pentru a câștiga încrederea vizitatorilor, am încercat să fim cât se poate de transparenți. Pe prima pagină prezentăm tarifele pentru serviciile prestate și de asemenea explicăm procesul de introducere al ofertelor.

-          Cam care ar fi aceste tarife?
-          Tarifele sunt foarte mici în comparație cu cele percepute de agenții. De exempu, pentru a avea acces la toate contactele proprietarilor timp de 7 zile, pe chiriaș l-ar costa 10€. Aici sunt incluse toate anunțurile prezentate în acel moment pe site, dar și anunțurile ce vor fi introduse pe parcursul celor 7 zile.

-          Nu vă descurajează mărimea investițiilor făcute de concurenți în publicitate?
-          Suntem conștienți de bugetele mari ale companiilor cu care concurăm, dar noi considerăm că nu banii investiți în promovare pentru a atrage cât mai mulți clienți sunt importanți, ci rezultatul final și satisfacția clientului atunci când conștientizează că a economisit atât timp cât și bani.


Îi mulțumesc domnului Mihăilescu pentru timpul acordat. Dacă mai aveți alte întrebări, puteți folosi secțiunea de comentarii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu