O imagine face cât o mie de cuvinte. Nu este doar o vorbă celebră ci este un adevăr general.
Într-o lume a informației, în era vitezei și internetului mobil, oamenii s-au obișnuit să primească cât mai mult într-un interval de timp cât mai mic. De aceea, oamenii de afaceri se îmbracă la costum, produsele din magazine au reclame colorate, etc.. La bloggeri, unde diferența dintre a ține un cititor nou la tine pe pagină și a-l pierde o face doar un click, felul în care arată blogul este de o importanță capitală.
Dar ce se întâmplă cu bloggerul în offline? Atunci când, la o conferință, se întâlnește cu cineva care nu îl cunoaște și vrea să-l atragă către blogul său? Aici intervin elementele de marketing offline. Și aici mă refer la personalizare. Fie că poartă un tricou personalizat, o șapcă cu numele blogului, are cărți de vizită sau chiar o ștampilă cu datele de contact, aceste elemente pot avea un impact foarte mare asupra interlocutorului. Chiar dacă nu-și va aminti numele, cu siguranță va rememora unul dintre elementele de mai sus.
Dar partea cu amintitul funcționează nu doar în sensul de business, ci și în sens personal. Ba chiar, amintirile personale sunt foarte importante pentru a ne ajuta să trecem cu brio peste stresul cotidian. De aceea, Colop a lansat o gamă de ștampile pe care poți pune orice poză îți e dragă. Special pentru oamenii de afaceri care umblă toată ziua doar cu documente, fără a avea timp personal, momentul ștampilării unor acte importante va fi unul special în care vor fi alături de cei dragi.
Eu mi-aș personaliza ștampila mea cu oițele din logo-ul blogului pentru că acestea-mi amintesc că plecând de jos, prin perseverență reușești să creezi ceva de care să fii mândru ulterior, nu să fii doar o urmă precum o ștampilă pe hârtie...
Articol participant la SuperBlog 2014.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu