marți, 7 octombrie 2014

Farmecul irezistibil al vânatorii

O razã de soare îmi gâdilã jucãuş genele. Deschid leneş ochii pe jumãtate, încercând sã pãstrez cu mine ultimele imagini ale visului care vrea sa zboare. Era ceva atât de plãcut şi incitant totodatã... Parcã n-aş vrea sã mã trezesc deocamdatã...dar cu cât mã gândesc la asta realizez cã deja mintea mea e treazã şi nu mai am nicio scãpare în afarã de a mã ridica din pat şi a începe o nouã zi.
Azi e sâmbatã, ce bine! E un gând care mã înveseleşte total şi mã simt deodatã plinã de energie. Sar din pat, gândindu-mã cã am un întreg weekend in faţã, doar pentru mine. Şi deodatã realizez cã vara e pe sfârşite, iar mie ceva parcã mi-a scapat printre degete. Prinsã cu alergatura cotidianã, cu munca şi cu toate lucrurile pe care am vrut sa le rezolv, am uitat sã mai traiesc în ultima vreme. Şi mi-e dor sã mai simt viaţa adevãratã, sã simt adrenalina, sã simt cã trãiesc.

Existã şi avantaje în a fi „single”. Ai timp pentru tine şi nu trebuie sa dai socotealã când şi unde te duci, iar dacã ai chef sã stai în varful patului o duminicã întreagã cu o carte in braţe nu se suparã nimeni. Mai greu e când vii acasã şi nu te aşteaptã nimeni. Sau când te duci singur la culcare. Mda, în toate existã pãrţi plãcute şi mai puţin plãcute. Dar uneori e atât de plãcut sã laşi autocontrolul şi sã te concentrezi doar pe ce simţi şi pe ce iţi doreşti in acel moment... Nimic mai mult, nimic mai puţin.
Şi deodatã îmi dau seama cã asta e exact ce am acum nevoie: o nouã idilã. Sau un început de idilã. Oricum, îmi doresc sã mai simt adrenalina şi farmecul începuturilor, când totul e frumos şi fiecare îşi doreste sã îl faca pe celalalt sa se simtã bine. Fãrã greutãţi, fãrã responsabilitãţi. Doar acea joacã incitantã şi plinã de farmec, acea „vânãtoare” ce apare când existã atracţie între douã persoane.


Dar cum gãseşti partenerul potrivit pentru un weekend? Sau şi mai mult, unde îl cauţi când ştii cã ţi-ai dori sã dureze şi atunci când weekendul se încheie? Orice relaţie începe ca o aventurã, iar atracţia este esenţialã. Dar sã prelungesti aventura pe viaţã, asta e adevãrata provocare.
 În ultima vreme sunt la modă întâlnirile online, iar website-urile de dating au apărut ca ciupercile după ploaie. Însa pe mine aceasta perspectivă nu prea m-a atras vreodată. Eu am nevoie să simt, şi pentru asta prefer viața reală. Atracția este greu de explicat şi nu are decât într-o anumită măsură legătură cu cât de bine arată cineva. E mai mult un cumul de senzații şi percepții, senzoriale şi extrasenzoriale. Văz, auz, miros, pipăit...toate sunt importante când întâlnești un partener compatibil. O poză mie nu-mi spune mai nimic, oricât de bine ar arăta acea persoană. Prefer să interacționez real cu ea, să îi vad ochii, zâmbetul jucauș care îmi dă de înțeles că mă place, să-i simt parfumul subtil şi atingerea electrizantă. Ce se intamplă atunci in creier e încă un mister. Însă știu că așa începe totul, şi asta te poate face să simți că trăieşti cu adevărat.

Pentru mine mirosul e un criteriu important de selecție. Nu știu exact ce declanșeaza, dar știu ca nu de puține ori mi-a venit să spun cuiva: „Știi, îmi place cum miroşi, ți-aș recunoaște parfumul dintr-o mie”. Şi nu, nu e vorba de un anumit parfum. E mai mult un amestec de miros de „curat” cu un parfum subtil, care arată că acel bărbat e îngrijit şi pune accent pe igiena personală. E un bărbat căruia cosmeticele nu-i sunt străine, cu atât mai mult cu cât în era noastră companiile au dezvoltat game întregi destinate exclusiv bărbaților. E o plăcere să întâlnești un asemenea bărbat, îngrijit şi atent cu sine însuşi. Mie personal a început să-mi placă mult gama Gerovital H3 MEN de la Farmec, destinată exclusiv bărbaților, dar pe piața există acum cosmetice pentru toate gusturile.
Știu că există şi bărbați cărora li se pare că nu au nevoie să se aranjeze şi să se îngrijească, pentru că ăsta ar fi exclusiv apanajul feminin. Din păcate pentru ei, habar n-au cât greșesc. Acești „vânători de ocazie” pleacă la vânătoare fără muniție şi nici măcar nu-s conştienți de asta. Se așteaptă sa le pice „căprioarele” in brațe fară să facă vreun efort, doar după câteva vorbe meșteșugite. Şi rămân nedumeriți când ele strâmbă din nas şi pleaca spre alți codrii. Pentru că da, ăsta e adevarul: prada modernă îşi alege vânătorul. Bărbații cred ca totul depinde de ei; în realitate însă de multe ori femeile îşi aleg dacă vor sa fie cucerite sau nu. Şi de către cine. Şi tot de multe ori, parfumul personal e un criteriu de importanță covârşitoare. El declașează atracția, iar de aici până la culegerea „trofeului” uneori mai e doar un pas. Masculinitatea adevărată face diferența între un vânător profesionist și unul amator.






Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2014.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu