duminică, 22 august 2010

Înapoi la capitală

Am revenit în capitala mult iubitei noastre țărișoare (România cu â din ă, cum ar zice dl Grimalschi). Traficul este la fel de necivilizat precum l-am lăsat, aceeași criză de locuri de parcare (cu toate că este sâmbătă seara), aceeași dezordine. Doar că aerul a devenit puțin mai respirabil, sau probabil pare așa din cauză că am yo plămânii plini cu aer curat de munte.... de Vălenii de Munte.
Cu toate că am promis postări mai ample acum că am revenit în capitală, constat că nici aici nu mai funcționează conexiunea de internet. Cred că cineva încearcă să mă saboteze. Concurența. Sau poate cuiva nu-i place ce scriu yo. Poate foarte simplu să nu mai citească . Va economisi timp, curent și energie.
Celor care încă mai citesc o să le spun că mi s-au furat 2 căței. Da, sună haios, dar aș vrea să informez hoțul că a furat câinii greșiți. Pe aceia ii vroiam yo . Așa că îl rog pe această cale să remedieze greșeala. Mulțumesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu