luni, 14 februarie 2011

Metode de a scapa de amenzile RATB

Discutam azi cu o amică, și după ce mi-a spus că a luat amendă cu câteva zile în urmă, mi-a povestit câteva din metodele folosite de ea și prietenul ei pentru a scăpa de amenzile RATB.
Atenție: Proprietarul acestui blog (yo) nu își asumă nicio răspundere în cazul în care autoritățile RATB citesc aceste rânduri și metodele descrise nu vor mai funcționa.

O să le povestesc, exact cum mi le-a povestit și ea:
1. "Prietenul mea a fost prins și le-a dat cardul activ. Când a fost întrebat de ce nu a fost încărcat respectivul card în ultimele 3 luni, el a spus că habar nu are, și că jură că el chiar în ziua respectivă a fost la un centru de reîncărcări și nu are cum să nu fie încărcat... și-a dat ultimii bani.... "
2. " Același prieten a fost prins și s-a făcut că nu aude când controlorul i-a cerut biletul. Când controlorul l-a tras de mânecă el a început să dea din mâini, gesticulând că e surdo-mut. Controlorul s-a simțit prost și l-a lăsat în pace. "
3. "... circul fără acte la mine. Dacă sunt dusă la poliție declar că sunt orfană și polițiștii mă lasă să plec"

Menționez că amica este minoră. Sunt curios cum ar reacționa controlorul dacă în respectivul mijloc de transport în comun ar fi mai mulți cititori ai acestui blog și toți ar încerca metoda cu surdo-mutul :) .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu