vineri, 10 august 2012

Turism - Arena Nationala

Cu toate că s-a deschis de aproape 1 an, până azi nu am vizitat Arena Națională. Nu am avut când, nu am avut cu cine, nu am găsit un meci pașnic.

Datorită lui Emil, care a mers aproape 5 minute ieri să-mi cumpere și mie bilet, după ce tot el mi-a spus că e meci și biletul la Tribuna 2 e doar 25 lei; am fost azi la Rapid Bucuresti 1 - 0 SC Heerenveen.

Am ajuns la Arenă cu vreo 15 minute înainte de începutul meciului. Ca orice stadion care se respectă, era plin de forțe de ordine. Ziceai că e zonă de război, nu meci de fotbal. Unde nu erau jandarmi, erau gardieni privați. Până să ajung la turnicheții care îmi validau biletul, să pot intra pe stadion, a trebuit să trec prin două controale corporale. Nu prea înțeleg de ce 2, când nu prea aveai de unde să iei arme între cele 2. Primul a fost ok, la al2lea, s-a găsit un gardian să cârâie că am aparat foto. M-am uitat urât la el, i-am spus că n-am auzit nicăieri asemenea inepție și a sărit altul să-i spună că regula se aplică doar la aparate profesionale. Și m-au lăsat să trec.

Care e logica pentru care n-am voie cu un aparat profesional? E prima dată când aud așa ceva.


Apoi, am intrat pe stadion. Marele stadion. E frumos, e curat, e impunător. E total diferit de celelalte stadioane pe care am fost până acum. Nu am fost pe multe, dar cele pe care am fost nu se compară. N-am înțeles de ce scaunele nu sunt colorate uniform. Gazonul era aproape bun, iar lume sigur era mult mai puțină decât forțe de ordine. Probabil din cauza rezultatului impresionant pe care l-a obținut Rapid în tur. Fanii olandezilor nu i-am văzut deloc. Ori erau prea puțini și împrăștiați, ori nu erau deloc, ori erau bine camuflați să nu-i zărească giuleștenii.

S-a fluierat de început și bineînțeles că au început încurajările publicului. Cu ce se putea începe dacă nu cu tradiționalul: "M**e Steaua!" ? Chiar dacă nu erau steliști pe acolo că erau acasă, ocupați să vadă cum echipa lor se califică. Rapidul a dominat meciul și a deschis scorul din penalty. Apoi, albvișinii au dominat repriza în continuare, neacordând adversarilor nicio ocazie. Eram foarte contrariat. Nu puteam să înțeleg cum aceleași echipe ajunseseră la un rezultat total opus de ce se vedea pe teren. A avut Rapidul ocazii gârlă, dar nu a mai fructificat nimic. Au mai dat un gol, anulat pentru offside. Apoi după pauză, cu toate că au continuat să domine au lăsat loc pentru contraatacurile olandeze. Și, aproape de sfârșitul jocului am înțeles că sunt 2 jucători care fac tot meciul...praf. Surdu și Goga.
Una peste alta, Rapid a dominat, a jucat foarte bine și a ratat mult. A ratat atât ocazii de gol cât și calificarea.

O chestie pe care nu am mai văzut-o până acum a fost că se lua pauză pentru adăparea jucătorilor. A, da. Și erau 2 ambulanțe pregătite, pentru a nu se repeta episodul Tulcea.

Să mai zic câteceva de edificiu... păi are băi curate și mini buticuri. Sunt mini că au doar câteva produse. Bineînțeles, la prețuri maxi. Este un stadion cu o acustică foarte bună și bine ventilat. Cred că iarna chiar e o problemă cu curentul.
Vă las să vă holbați la câteva poze. (click pe cea de mai jos pentru mai multe).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu