duminică, 11 noiembrie 2012

Articol intim

Gata, am terminat și cursul de formator. O să povestesc într-un articol ulterior mai multe. Acesta, însă, va fi un articol intim.

Nu, nu o să vă spun lucruri intime despre mine. O să vorbim la modul general despre lenjeria intimă. Toată lumea lumea o poartă și totuși se evită discuția despre ea.

Toată lumea poartă lenjerie intimă. Se numește intimă pentru că vine în contact cu zonele intime, însă în zilele noastre a devenit atât de publică încât o găsești la toate magazinele de la metrou. Sunt curios dacă chiar există persoane care simt așa nevoia de a-și schimba chiloții când sunt la metrou. Sau cum îți trece prin minte chestia asta?


A, ce bine că au pus acest magazin aici, chiar voiam să-mi cumpăr o pereche de chiloți...

Pe bune? Nu te poți duce la un magazin normal, ca toată lumea? Sau poți comanda acum și online. Sunt tot felul de magazine, de unde poți să intri să-ți comanzi orice. Căutam zilele trecute o marcă de apă minerală pe care n-am mai văzut-o de mult pe piață și am constatat că s-a ajuns la nivelul în care poți comanda și asta pe net. Ca să nu mai ieși deloc din casă. Așa că dacă nu ieși nici măcar să-ți iei apă, de ce să ieși pentru lenjerie intimă? Oricum nu poți s-o probezi. Se ia pe încredere.

Problema în zilele noastre e că lucrurile devin din ce în ce mai complicate. De unde scopul chiloților era acela de a fi articolul vestimentar care-ți protejează zonele intime de contactul direct cu hainele, acum, lenjeria intimă are și rol decorativ. Și nu mă refer la costumele de baie, ci în general.

Și ca să vă ușurez treaba, acum că am devenit facilitator, o să vă ajut cu căutările intime. Așa că puteți să vă opriți aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu