marți, 6 noiembrie 2012

Review SpringShop

E marți și deja am ajuns la încă un deadline în cazul unei probe din cadrul SuperBlog 2012. Cea de la SpringShop. Pe scurt, oamenii vor să știe ce părere am eu și ce aș schimba la site-ul lor.

E normal să soliciți un feedback din partea pblicului / concurenței / celorlalți membri ai comunității online. Toți facem asta într-o oarecare măsură. Se pare că sponsorul curent vrea să afle mai multe păreri. Foarte frumos.

Prima dată când intri pe site ești impresionat de simplitatea lui. Nu e încărcat precum altele, motiv pentru care se și încarcă într-un timp destul de scurt. Bine, când ai conexiune de 1Gbps nu mai contează complexitatea site-ului. Spun doar că acum, merge bine. Și n-am deât 54Mbps.



E destul de logic că e un site care vinde site-uri de vânzări. Un site în alt site. Ca-n Inception, nu alta.
Practic, eu am înțeles că dacă veau să vând ceva, oamenii îmi pun la dispoziție un site prin care să fac asta. O să-i cred pe cuvânt, neavând timp să verific acum această informație.

Site-ul este simplu și intuitiv, însă eu aș scoate acel clip de pe prima pagină. Sau măcar l-aș muta mai jos. Mi se pare că sta ca nuca-n perete. Informația este foarte accesibilă, dar nu-mi permite timpul să mă joc foarte mult cu acest site.

Aș schimba, de asemenea, tema. Culoarea respectivă nu-mi inspiră niciun sentiment anume.  Aș pune ceva care să fie legat ori de vânzări, ori de site-uri. Sau măcar un fundal, dacă culorile se păstrează. Dar mă rog, părerea mea este afectată în acest moment, pe lângă tradiționalul subiectivism, și de o oboseală care mă face să mă lupt să-mi țin ochii deschiși.

E interesant că cei de la SpringShop s-au gândit să apeleze la această metodă de evaluare a site-ului în loc să investească bani în experți. Cred că și eu aș fi făcut la fel. Măcar auzi mai multe păreri.

Un comentariu: