marți, 22 ianuarie 2013

Punem pariu?

Pun pariu cu tine că habar n-ai despre ce vreau să-ți povestesc în articolul ăsta. Sunt așa de sigur încât sunt dispus să-mi pun în joc toate jetoanele virtuale din imaginea alăturată.

Mă rog imaginea e cu ceva jetoane pe care le-am împrumutat de pe Internet special pentru acest articol. Aveam nevoie de ceva cu care să pariez.



Mă rog, o să fac pariul doar așa de amorul artei dacă tu nu ai un teanc de jetoane. Tuturor ne place să pariem când suntem aproape siguri de un eveniment. Dar câteodată n-avem cu cine. Mă rog, nu mă refer la chestii gen "pariu cu viața" sau alte chestii stupide.

Sunt anumite ocazii când ești atât de sigur pe instinctul tău încât te simți rudă cu mama Omida. Un mic vierme, ceva.  Un fluture. Dar un fluture care nu-și poate deschide aripile să-și ia zborul pentru că nu are cum să-și demonstreze abilitățile. Concursuri pentru pariori găsești pe toate site-urile însă acest instinct trebuie controlat pentru a nu crea dependență. Eu nu cred în dependență de niciun fel, dar unii oameni chiar nu se pot controla.

Pariază, câștigă, prind gustul și apoi pariază din ce în ce mai mult. Riscă din ce în ce mai mult. Și apoi pierd. Și ce fac când pierd? Sigur nu renunță. Sunt slabi și au prins gustul banilor făcuți ușor. E greu să renunțe dar nu e imposibil. Voința lor nu e suficient de puternică. Nu se pot gândi decât la cât de bine era când erau pe val. De cele mai multe ori aici apare problema. La capitolul control. De aceea în multe state, gen S.U.A. pariurile sunt ilegale. Pentru că americanii nu se pot controla. Așa că au fost interzise pariurile. Că ei tot pariază e partea a doua. Am putea spune că e altă mâncare de pește pentru că la ei majoritatea jocurilor de noroc (în afară de Las Vegas) se desfășoară pe mare.

Problema nu e că pariază și pierd. Sau mă rog, e o problemă dar nu principala. Problema adevărată apare atunci când pariorul apelează la cămătari și se împrumută de bani pentru a încerca să câștige ce-a pierdut. Și pierde din nou pentru că e lacom.

Pentru a reglementa cât de cât această situație dar și pentru a facilita accesul oamenilor la jocurile de noroc, pentru a le da o șansă să-și elibereze oracolul din ei, au apărut pariurile online.

E foarte simplu, intri pe un link de genul http://pariuri-online.ro/forum/concurs-pariuri-sportive-bet365-decembrie-f158.html ; îți faci un cont și când te apucă pe tine pofta de un pariu intri și pui un ban acolo.

Ca să nu fie doar gura de tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu