vineri, 8 februarie 2013

De gura lumii

O altă rubrică pe care vreau s-o deschid este aceasta.

M-am gândit ca o dată pe săptămână să scriu un articol în care să analizez principalele căutări care au dus la blogul meu. Dacă lumea asta caută pe Google înseamnă că asta vrea.

Iar dacă publicul asta vrea, cine sunt eu să-l ignor?


Lista de căutări este aceasta:

Banc cu papagal – Am și uitat că am așa ceva pe blog. Probabil din cauză că postarea e veche. La următoarea postare cu bancuri voi pune un nou banc cu papagali.

Din ce se face parizerul –În mare parte se face din tot felul de porcării. Adică bucăți de porc.
URL-ul blogului – Nu am înțeles de ce lumea îl caută în loc să-l scrie direct. Sau în loc să-l pună la favorite. Sau ca homepage. Mă rog...

Amintiri din bibliotecă – Cineva își caută amintirile pe net? Asta e o problemă serioasă. Mă face să mă gândesc dacă cineva are amintiri cu mine în vreo bibliotecă și a căutat direct la mine pe blog această sintagmă.

Cum să fac o schelă din grinzi de lemn – Asta e simplu. Îți trebuie lemne, cuie, un ciocan și voință. Apoi schițezi pe hârtie o schelă. Iei lemnele și le bați în cuie ca-n poză. Uite, am pus poză în dreapta, ca să te ajut. Unde se intersectează liniile bați cuie. Cu vârful ascuțit în lemn.

Cum se face parizerul – Lumea are o pasiune pentru parizer. O fi vreun trend pe care nu l-am remarcat eu. E bine că am pus mai de mult acel clip explicativ.

Evoluția tehnologiei – Un subiect nostalgic. Te gândești cum a trecut timpul și cum ai ajuns de la televizorul alb-negru pe lămpi la display-ul Super Amoled de pe smartphone. Am scris pe tema asta pentu SuperBlog 2012.
Din nou URL-ul blogului – Se pare că lumea chiar mă caută. Și dacă mă caută pe Google înseamnă că au auzit de mine în offline. Să mă contacteze pentru a le confirma/ infirma cele auzite.

Încă un URL – Nu înțeleg de ce nu se afișează grupat.


Cum se face parizerul – Cred că oamenii au găsit ceva suspect într-un parizer de sunt așa interesați.

Data viitoare, dacă mai există repetiții voi aborda doar primele 5 căutări. Sau primele 5 pe care nu le-am explicat aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu