joi, 23 ianuarie 2014

EA Code Wars - Hackathon

Înainte să mă apuc de alte chestii, vreau să vă scriu câteva cuvinte despre un eveniment ce va avea loc pe 22 februarie. Știu că e peste o lună, dar mă gândesc că poate vreți să vă faceți planurile din timp.

EA Code Wars, căci așa se intitulează, este un hackathon ce va avea loc pe data mai sus menționată în 4 locații ale Electronic Arts, mai precis în Vancouver, Stockholm, Redwood City și București, că d-aia vă zic eu de el. Ce trebuie să știți e că acest eveniment se va desfășura pe mini echipe (de maximum 5 membri) și că veți avea șansa să vă demonstrați capacitățile de programatori câștigând premiile puse în joc.


Dacă vreți să participați, sau doar să aflați mai multe detalii pentru că sunteți interesați, puteți găsi aici.

Am uitat să vă spun că marele premiu constă într-o excursie la unul din celelalte 3 studiouri participante, la alegerea câștigătorilor, cu cazare și transport inclus. Așa că aveți de ales între SUA, Suedia sau Canada, în caz că dovediți că sunteți cei mai buni.

Eu, neavând calități de hacker pe care să le etalez, o să fiu prezent la eveniment în tabăra organizatorilor (dacă mi se acceptă cererea) sau în calitate de blogger curios. Așa că puteți  să mă întâlniți pe acolo, dacă aveți de gând să participați. Dacă aveți ceva cunoștințe de programare zic că e o experiență interesantă și o să vă placă. Nu e ca și cum  ai în fiecare zi ocazia de a participa la un Hackathon, nu? Și să fie și organizat de una dintre cele mai mari companii producătoare de jocuri din lume (Electronic Arts).


Cum s-ar spune, put your game faces on, and let’s start coding. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu