joi, 16 ianuarie 2014

Sa imi iau postere de arta de la Deco-perete.ro?

Vă mai spuneam eu într-un articol despre decorațiuni și stickere pentru perete. Tot nu mi-a trecut.
Simțurile mele de designer interior îmi spun că parcă ar mai merge adăugat un sticker, undeva o muchie de mobilă, doar pentru a întregi peisajul ambiental pe care l-am creat în cameră. Nu cea sofisticat, ceva simplu care să se asorteze cu decorul existent și care să nu strice feng-shui-ul camerei.

N-aveți decât să râdeți, dar feng-shuiul este important. Felul în care energiile circulă prin cameră, chiar contează. Mă rog, pentru mine mai puțin, dar plantele mele sunt mai fițoase. În special bonsaiul, care face pe vedeta și care și beneficiază de tratament special. Încă nu m-am decis dacă îi acord mai multă atenție pentru că-mi place sau pentru că-l respect ca fiind bătrân, însă important e că el e în lumina reflectoarelor.


Văzusem pe vreo două site-uri (www.bebelu.ro și deco-perete.ro) o multitudine de stickere din astea pentru pereți. Unele care chiar s-a asorta foarte bine cu mobilierul și cu plantele (am 21 de plante în cameră). Doar că nu sunt suficient de sigur că respecivele modele îmi vor plăcea la fel de mult și peste 2 săptămâni, sau peste o lună. Și chiar dacă nu au un caracter permanent, putând fi dezlipite oricând, parcă nu-mi vine să dau banii pe un obiect pe care să-l depozitez apoi într-un sertar și să uit de el.Pentru că asta se va întâmpla, dacă nu-mi mai place, îl dezlipesc și nu-mi mai trebuie. Dar totuși nu-mi vine să-l arunc pentru că am dat bani pe el. Nu vi se întâmplă la fel?

Când mi-am desenat și făcut mobila, am analizat, mi-am imaginat cum aș vrea să arate, unde ar trebui să fie fiecare piesă de mobilier și abia apoi m-am apucat de treabă. Bine, mai era și ideea că oricât de aiurea ar ieși nu o voi arunca pentru că e munca mea. A fost și prima dată când am făcut pe constructoru’ de mobilier așa că unele greșeli erau permise. Mă rog, încă sunt, că am toată mobila. Și cum era o replică într-un film (cred că Artificial intelligence): imperfecțiunile ne fac unici, într-un fel așa e și cu decorul din camera mea. E unic și are valoare sentimentală pentru că e gândit și creat de mine.

Și aici vine ideea mea creativă: De ce să nu-mi fac propriul sticker?, Oricât de tentant ar suna, lipsa materialelor (plasticul acela autocolant dar și imprimanta care să printeze pe el) și lipsa talentului la desen mă fac să dau înapoi. Parcă mai repede aș lua o pensulă și aș trage niște dungi, decât să mă apuce talentul artistic și să fac stickere.


Trebuie să-ți cunoști limitele și să știi cât să te oprești fără să exagerezi. Și chiar mi-a spus cineva că am camera cam încărcată cu mobilier (judecând pe baza fotografiilor, nu în realitate). Așa că dacă aș adăuga și stickere sau alte obiecte decorative, n-aș face decât să încarc mai mult peisajul. Și nu vreau să devină prea obositor pentru că mie-mi plac lucrurile simple.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu